Followers

Monday, December 20, 2010

DAY 1 = my favourite song..


alahai...dah tatau nak update pasal apa dah...
jadi saya pun update la pasal lagu kegemaran saya
mesti ramai yang peningkan
* apa pasal ada day 1 pulak ni..
sebenarnya saya sahut cabaran kak nisa
30 tajuk blog untuk di update selama 30 hari..
-
-
ini untuk siapa yang tatau nak update pasal apa lagi so better ikut idea kak nisa ni..

ok kita kembali kepada tajuk entri ye..
saya minat suka lagu..
but
i really2 love korean song & nasyeed song..hehehe
..indon lagi la layan
saya bagi lagu yang top 5 yang terpaut di hati
-
-
lagu jepun pun tak dilupakan juga..

kalau lagu untuk nasyid...
my fav song..really2 love it..


untuk lagu korea pulak
i like this one


kalau indon pula
suka lagu ni


kalau jepun pula
hehe
yang ini

(untuk jepun ni yang ni je paling minat yang lain x terpaut la)

banyak gilo
kalau rajhin klik2 la ye


2 comments:

misz nana said...

hehe.. nana suka gak lagu tentang perasaanku :)

rina said...

sme la..