Followers

Thursday, December 16, 2010

I Miss U....



I Miss U la syg

selalu balik sekolah dengan dia
dia selalu tunggu depan pintu pagar sekolah
bila nampak dia...automatik saya akan tersenyum tapi kadang2 marah jugak & akan menunjukkan muka yang masam sebab dia lambat
-
-
-
selalu beli air jambu dengan dia
kadang2 kalau dia tak nak air jambu dia beli buah jambu
kalau die tak nak buah jambu gak dia turun bawah then beli benda lain macam
* keropok
* kentang goreng

dan macam2 lagi

rindukan dia
dia pengawas

tahun depan dah takj boleh balik sama2 dengan dia macam tahun ni
sedihnya
-
-
tahun depan mesti jarang jumpa dia dah
syg
-
-
i will miss u
-
-
kalau jalan dengan dia
mesti kami berdua akan membuka cerita apa yang berlaku di sekolah tadi atau bergosip..hehehe
jangan terkejut
cerita pasal sehari suntuk masa kat sekolah
cerita pasal kerenah budak2 dekat sekolah tu...esspecially dia sebab dia pengawas
dia selalu payungkan saya kalau hujan renyai2 la
tapi
kalau hujan lebat...ayah saya selalu ambil & ayah saya mesti pelawa dia..sukanya
kalau bukan ayah mesti abang saya yang ambil
tak pun ayah dia ambil..ayah dia pun pelawa saya sama
-
-
-
sukanya
orang itu adalah

Ermawati

* dia lah peneman saya
* pendengar setia saya bila saya ada masalah
* dia lah kawan merangkap jiran yang sama 'otak gila2' macam saya
* dia lah tempat saya bercerita tentang orang yang saya minat
* dia juga banyak persamaan dengan saya

A/P : jangan salah sangka ya...dia ni kawan a.k.a jiran saya...juga peneman waktu balik sekolah seperti yang saya nytakan di atas...bukan special boy friend


No comments: