Followers

Monday, January 31, 2011

Bila saya belum berpunya....

perh..Tajuk entri kali ni macam terlampau je..
Bila saya belum berpunya..
gila kan..??

bila Qas belum berpunya..banyak soalan yang mendatang..banyak yang menyibuk..

soalan lazim..(macam nak exam je kan)

* awak..awak tak rasa sunyi ke?
* awak..awak tak rasa macam nak couple ke?
* awak..awak tak minat sesiapa ke?
* awak..awak ni ade perasaan ke?
* awak..awak ni hati batu ke?
-
-
* awak..awak rela ke orang yang awak minat couple dengan kawan awak?
* awak..awak redha ke awak lepasakan dia pergi..dia orang yang awak minat bertahun lamanya tau?
* awak...awak tak marah ke bila tengok kawan awak berjalan sebelah dia?
* awak..awak memang macam ni ke..biarkan aje apa orang buat dekat awak walaupun kawan awak sendiri kebas orang yang awak minat?
* awak..awak tak rasa nak disayangi & dicintai ke?
-
-

-
jawapan lazim yang saya berikan


* saya tak rasa sunyi pun..
* kalau ada peluang mestilah nak..tapi takut sebab benda tu haram and takut dengan abang2 saya..sebab dorang semua suruh saya belajar dulu..and kalau Allah tak bagi saya bercinta waktu belajar tak jadi juga kalau couple pun..
* of course..saya pun ada minat dekat somebody..
* saya ada perasaan la
* melampaunya mulut awak..mestilah saya ada hati..but not hati batu k..

-
-

* yes i do..sebab itu kawan saya...saya rela..
* insya-Allah saya redha....mungkin ada yang lebih baik untuk saya pada masa depan..itu Allah nak tunjuk yang lelaki tu bukan untuk saya....
* tak...saya tengok kawan saya happy aje..so saya tak kesah sebab bagi saya..kawan lebih penting..
* tak juga..itu kawan saya..saya happy bila tengok kawan saya happy..
* yes..i do..saya nak..tapi tak guna kalau tak ada orang betul2 sayang saya..

-
-

berhak ke dia tanya macam tu sekali?
awak tu kawan yang saya kenal tak samapai sebulan tau?
kawan2 saya pun tak tnya macam tu..?
berhak ke awak nak cakap saya hati batu..?..tak ada perasaan?..berhak ke?
awak..saya sedar diri saya siapa
saya tak nak jadi pengemis cinta..
saya tak nak bertepuk sebelah tangan..
saya nak orang yang sayang saya tu..terima saya seadanya..terima kekurangan saya..

A/P : "Awak.. saya taknak mengapai bulan yang cantik kalau bintang yang berkilau tu pun saya tak tercapai.."
"Awak..saya tak nak jadi rantai yang hanya dilihat di kedai emas tapi bukan untuk dimiliki"
"Awak...saya tak nak berharap pada benda yang belum jadi"
"Awak..saya tak nak jadi pungguk rindukan bulan"

2 comments:

unahusna said...

ala.. bila tibe masanya nti akan ada cinta yg tulus khas untk QAS so skrng study dulu, x yah terburu-buru :)

rina said...

btul tu....lgpn bnde tu pn hram klu kpel2 ni..so better jgn.kn..