Followers

Saturday, January 01, 2011

DAY 7 = Your dream wedding.

huargh..entri kali ni macam...
tapi nak sahut juga sebab nak habiskan

entri kali ni macam keterlaluan pula kalau nak fikir
sebabnya

* still study
* jauh lagi tu
* malas nak fikir sekarang la
* muda lagi kalau nak fikir

satu je yang qas rasa nak bagi tau

i want to marry who lova me how i lova him and make me fell safe when with him and man who is responsible
-
-
-


sekarang bukan masa lagi untuk qas nak fikir soal kahwin
sebab
kalau fikir sangat bila dah tiba masa bukan seperti yang kita harapkannanti tak pasal2 kecewa tak sudah sebab hasrat tak tercapai

* semua orang nak yang terbaik dalam kehidupan dia
* semua orang nak kebahagiaan yang tak terperi
termasuklah saya
tapi kita hanya merancang Allah SWT yang tentukan
kalau kita rancang macam mana pun kalau DIA tak mengizinkan tak jadi jugak

A/P : Kahwin bukan soal main-main..! And don’t’ get married if you cannot love only one women and give full commitment and willing to hold huge responsibility.
by

No comments: