Followers

Sunday, January 09, 2011

RINDU la

assalamualaikum readers :)


rindu dekat
-
-
my sis yang tercinta lagi tersayang = Farzana (dah ada dekat Ipoh untuk belajar)
my neighbor = Ermawati (sebab dah lama tak jumpa dia sejak sekolah ni..qas maksudkan jarang jumpa dia)
kawan lelaki yang paling dirindui = Muhammad Zakwan (lama sesangat tak jumnpa dia..nak jumpa dia...siapa baca entri INI & INI
my hunny bunny = Siti Aishah ( masa cuti selalu chat dengan dia tapi start sekolah ni susah gila nak chat dengan dia..dekat sekolah pun jarang jumpa dia)
dia = sabar je bila ingat apa yang dia dah buat..)
my friend + Izzah, Anis, Ana, Amyra Nasyitah dan lain lain...(rindu dorang semua juga tapi selalu je jumpa dorang sebab tu dorang bawah sikit)
-
-
rindu dekat dorang semua...miss dorang so much..



4 comments:

nasri said...

T.T rindu kt nana jugak..sunyi je FB nad blog akk..kalo nana ade slalu je dia tegur sob sob sob

Fyisha Tasha said...

awk rindu sy terharunyer..hihihi:)))
^^

rina said...

kak nas : tau x pe...miss die la..
sya : rindu awk gak..hahah

Ahmad'z said...

nice blog,,kunjung balik yahh