Followers

Wednesday, February 09, 2011

bila hidup saya macam pelangi dengan keluarga

bila hidup saya macam pelangi

-
-
entri kali ni..happening la..

bila hidup saya dengan keluarga macam pelangi..
suka

dalam rumah tu ada 9 orang termasuk Pa n Ma..dan semuanya ada karakter yang menyebabkan saya sangat2 sayang dengan dorang n yang buat saya sangat2 menghargai dorang..
-
-
Pa - yang bertanggungjawab dan seorang ayah yang sangat2 baik..di dunia ini bg saya (my hero)
Ma - seorang ibu yang pandai dalam segala bab..semuanya my mom teror..i love her..
Along - yang sangat bermurah hati dan dia pun minat korea sama dengan saya
Angah - yang sangat membantu (jarang ada dekat rumah sebab belajar lagi.dekat Melaka)
Alang - yang sangat2 protective kami adik perempuan dia (Akak, saya n adik)
Abang - yang sangat superb kalau bab2 mengenakan orang..perangai saya ikut dia la..hahah
Akak - memang best kalau kongsi semua dengan dia..pendengar yang terbaik antara yang terbaik
Adik - adik yang suka mengenakan abang2 n aka2 dia..sebab ikut perangai Abang dia tu..hahah..tapi dia tersangat la baik n dia cute (saya akui benda tu)

A/P : "my family is the best of the best"

4 comments:

Sam tasha said...

haaa..so sweet laa:))

rina said...

heheh..tq sya..

zanaahmad said...

super duper love it

rina said...

tq sys...syg la kak na..