Followers

Thursday, March 10, 2011

Couple Break, Couple Break, Trend Remaja Sekarang..

hai readers..>>
sihat ke semua??
exam saya dah habis..sukanya..
-
-


hari ni nak update pasal Couple then Break..
semalam post dekat SB..pasal..
best sangat ke couple - break ni??
komen yang diterima sangat memberangsangkan..
thanks dekat Bro Framestone sebab buat segmen dekat blog dia.
superb meh..
-
-
ok saya pun nak join walaupun saya yang bagi soalan ni..
-
-
bagi saya couple - break ni..negatif lebih banyak dari positif..
saya bagi dalam point je la ye..then pandai2 la faham sendiri..
-
Positif
~ mungkin boleh matangkan kita semua
~ jadikan kita untuk lebih tabah hadapi sesuatu kekecewaan
~ jadikan kita lebih berhati-hati dalam memilih pasangan

Negatif
~ HARAM dalam agama Islam
~ pelajaran down lepas break
~ menagis tak sudah
~ terkongkong
~ Allah dah tetapkan jodoh kita..tunggu & berusaha 
~ macam boleh jadi..

pendapat dari bloggerz yang lain pasal Couple - Break
~ Bun
-
-
super beb..dorang punya pendapat agak berbisa..
Paling suka Muslimah Options punya..
ada tiga entri dia..best gile.
"Salahkah Aku Bercinta??"
ok la..tak nak cakap lebih2 sebab tengah berdebat dengan budak yang dah couple dekat fb ni..

A/P : "best gila..macam pendapat ada..suka gila"

No comments: