Followers

Saturday, April 09, 2011

awak..saya rindu dekat awak laaa...

salam bloggerz....
rindu sesangat dekat dia..
dah lama dia tak telefon..
dah lama tak dengar suara dia..
nak tengok badan dia macam mana sekarang..
makin berisi or makin kurus..hehe
-
-
semalam ingat dekat dia...masa nak tidur..
tapi time tu dah pukul 11.30 malam...takkan nak call dia kot..
gilo kene marah dengan mak dia nanti..
-
-
so pasang niat nak telefon dia pagi ni...
bangun pagi...biarkan sekejap sebab pagi gilo time tu..
-
then pukul 10.30 tadi start buat keje sekolah...
tengah buat keje sekolah tu...
teringat dia tetibe...
terus call..
ringtone dia..Justin Bieber -Baby...
dia memang peminat fanatik mamat tu...
-
tak dapat call dia..."person that u call is not answering"..
tu je yang dapat..orangnya tak dapat..
call lagi sekali..
still tak dapat..
sedih...sayang dia..nak dekat setahun tak jumpa dia....last jumpa masa dia nak amik barang dia yang tertinggal..
-
sedih sebab dia tak angkat call..
hari tu tanya Amyra n Ana...ada tak dia call??
Amyra : ada..baru semalam..
Ana ; yup ada jugak..
sedih..
Amyra n Ana dia boleh call...
tapi kenapa dia tak call qas sikit pun...
paling kurang telefon la tanya khabar...it make me happy..
-
-
tapi tak apa la...
qas tak kisah mungkin dia lupa...tu yang pagi tadi qas call dia...dia tak angkat fon..langsung2..
mungkin dia tak dengar..
otak fikir macam tu...tapi hati kata 
"ye ke dia tak dengar"..
try to think positive..
ingatkan diri yang dia memang tak dengar...mintak2 macam tu la..
tapi dia tak pernah tak angkat call qas klu qas call dia..
tu yang qas fikir...dia mesti tak dengar..
-
-
awak ingat k..
wherever u go..i will always remeber u...
u alwys in my heart..
cause u r the best of the best peron that i have met..
i will always pray for ur goodness..
-
awak yang jenis otak gila2..
awak suka buat lawak..
awak banyak bagi kenangan dekat saya masa saya kenal dan masa awak ada depan mata saya..
-
tak ada orang boleh ganti awak...walaupun awak jauh saya selalu ingat awak..
bila nak datang jumpa saya??..
yang lain semua dah banyak kali jumpa awak sejak awak pindah..
saya baru jumpa awak sekali je lepas awak pindah...
kite dua contact pun dengan fb jerk...
-
-
awak...awak nak tau tak...saya pandang PS..saya ongat awak...
sebab awak adore dekat dia...saya tak kisah sebab saya tau awak sayang saya walaupun awak adore dekat PS
-
-


saya sayang awak tau...loove u dear...

A/P : "kami bukan lesbian ok"

4 comments: