Followers

Thursday, June 09, 2011

Day Eight - Three turn ons

salam semua...
jom baca untuk hari ke-8 cabaran 10 hari

tiga perkara yang naikkan semangat saya..
apa dia..ni nak habak ni,,

1. my family

macam saya cakap dekat post2 sebelum ni..family saya adalah segala2nya bagi saya..mereka inspirasi saya..mereka tulang belakang saya...mereka berikan saya sokongan bila saya putus asa.

2. impian, minat serta cita-cita

bila ada minat mesti ada impian...bila ada impian mesti ada cita-cita...bila ada cita-cita kita akan ada usaha nak capai ia...so itu yang dorong saya punya semangat..

3. kawan-kawan..

tengok kawan2 selalu dapat no 1..sentiasa lulus tanpa merah dekat report card dorang...saya jeles..tapi tak de la jeles samapai nak sabotaj dorang punya result...so dari situ timbul satu semangat dekat hati yang berbisik "aku pun nak macam tu"...so...move on...

senang je...3 tu la benda yang dorong saya untuk bersemangat...


No comments: