Followers

Monday, June 06, 2011

Day Five - Six things you wish you'd never done

salam semua..
hari ni nak sambung untuk cabaran hari ke-5...
nak tau apa benda yang saya buat..mari klik2 sini

1. kalau boleh nak balik ke zaman dahulu...masa sekolah rendah...nak cipta kenangan dengan mereka2 yang telah menerima saya sebagai rakan..walaupun saya banyak kekurangan..

2. kalau dulu..saya tak main2 masa UPSR saya bagus...bukan macam dulu...

3. kalau dulu...simpan nombor Zakwan..mesti tak lost contact macam skunk ni..

4. kalaulah dapat jumpa dia...mesti sekarang saya tak macam nie..macam orang gila bayang

5. kalaulah dapat kembali kepada tahun lepas..tahun yang banyak saya dan rakan2 buat kerja gila2....tahun yang penuh dengan kenangan..

6. kalaulah dulu tak gaduh2 dengan orang2 yang saya sayang...mesti skunk ni dah bahagia..hubugan rapat jek tak renggang macam skunk ni..

A/P  : pokok pangkalnya ialah 'kalau', 'if' , 'jika'...mesti skunk dah bahagia..
dah happy..tapi hakikatnya??...masa tak boleh diundurkan..apa yang terjadi adalah suratan takdir..

2 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam kenal..
pertama kali singgah sini.sis suka sgt2 lagu ni tau..huhu.

rina said...

salam ukhwah...sme la...tq sbb singgah sini..