Followers

Sunday, June 05, 2011

Day Four - Seven things that cross your mind a lot

salam...
nak tau apa saya buat ni..klik sini..
-
untuk cabaran hari ke-4 ni tak tau sangat la..
tapi try jugak buat la ye..
-
apa yang terlintas di fikiran saya


1. boleh ke pass PMR nanti??....buat ma n pa gembira..

2, sempat ke menabur bakti pada family??..pada ma n pa..pada bro n sys...drang selalu berada disisi tak kala susah dan senang..

3. layak ke masuk syurga?? yang Allah janjikan untuk hamba-hamba-Nya..yang selalu beramal soleh kepada-Nya

4. boleh ke jadi seorang doktor?? seperti Dia...yang boleh membantu orang lain yang memerlukan..

5. tercapai ke impian nak bergandingan dengan orang macam Dia..yang penuh ilmu agama di dada..

6. dah minta maaf pada mereka yang saya lukakan...yang selalu rasa sakit bila saya sakiti mereka..

7. teringin...bawa ma, pa n family pi Mekah

a/p : "itu lah yang terlintas di fikiran saya..."

No comments: