Followers

Wednesday, June 08, 2011

Day Seven - Four turn offs

salam...
macam mana hari ni..okey ke??
hari ni saya nak teruskan cabaran 10 hari untuk hari ke-7...
hari ke-7 dah...lagi 3 hari abis..yey..

4 perkara yang mematikan semangat saya...
apa dia..jom baca..

1. orang yang judge saya hanya dari luar sahaja

saya tak suka orang yang judge saya hanya dari luaran...kenal dulu baru boleh judge saya ye..remember that...kalau tak kenal jangan pernah nak judge saya suka suki k..sebab kalau judge saya hanya dari luaran..saya akan judge awak..lagi teruk dari apa yang awak judge saya...

2. kutuk apa yang saya usahakan

saya pantang...pantang sungguh...saya tak suka..saya benci..sebab apa yang saya usahakan adalah untuk kebaikan saya...so salah ke saya usahakannye???...tak salah kan..so tak tau kenapa ada orang kutuk apa yang saya buat...itulah hidup...lumrah

3. marah tanpa sebab

marah saya tanpa sebab yang kukuh lgi konkrit..??...kalau ada yang marah saya tanpa sebab..saya akan fikir orang ni agak pelik..ada ke orang nak kena marah tanpa sebab??...kalau ada..cecer cite sikit siapa orang tu...

4. ___________

yang 4 tu tak de la..3 tu jek yang boleh mematikan semangat saya...
k la..dah tau pa yang boleh buat Inche Nur Qasrina ni patah semangat...jangan la buat ya..

k bye2..
salam

No comments: