Followers

Sunday, June 05, 2011

Day Three - Eight ways to win your heart

salam...
hari ni nak sambung untuk cabaran 10 hari dari Inche Farzana Ahmad
walaupun penat balik sebab tengok wayang NKTM (Nur Kasih The Movie) dekat Pavi..
-
-
macam mana nak menangi hati saya...??

my family is my heartbeat

1. respect pa n ma, bro, akak n my adik...sebab dorang heartbeat saya...tanpa mereka saya tak hidup skunk nie..

kalau dapat muka macam nie pun..lagi saya alu2kn..hehe..

2.tak yah la hensem2 sangat..sedap mata memandang..sebab kalau hensem2 nty orang nak plak..


gilanya saya pada mereka

3. jangan halang kegilaan saya.....pada BigBang, 2PM dan juga NOVEL...kalau sokong...itu lebih baik..

 ini yang saya inginkan

4. pegangan agama yang teguh untuk bimbing saya ke jalan yang diredhai

right??

5. terima saya seadanya....saya banyak kekurangan sebab manusia tiada yang sempurna...


penting bagi saya

6. halal itu penting...buat setiapa pekerjaan dan perbuatan yang halal dan diredhai...kerana ianya asas akidah seseorang itu..

7. tak halang impian dan cita-cita saya...

8. baik budi pekerti...

senang jerk tu..tak susah mana pun...cukup ke-8 lapan diatas....100% perfect for me..banyak lagi sebenarnya..tak cabaran ni mintak 8 jek..so kena faham apa yang dikehendaki kan..

No comments: