Followers

Saturday, July 09, 2011

nak bagi KAKI ke nak bagi TANGAN???

salam bloggerz...
tadi baca status kak Sofea Suffian..
geram jerk...

pasal politik...ada budak tu maki2 orang cecuka dia jerk..
bodo2 kan orang iku kepala dia jerk..
sial2 kn orang ikut hati dia jerk...

kurang ajar betul..macam dia berdiri di di landasan yang betul jerk..
nak cakap diri dia tu perfect
bak kata My Sys
"you'll never reach perfection because there's always room for improvement.Yet, along the way to perfection
you'll learn to get better"
-
-
kami menaytakan apa yang kami ingin nyatakan..
pahal dia nak maki2 orang cecuka hati dia..
bangla punya orang..bangla yang memang betul bangla tu pun tau adab...dia tak tau la nak cakap apa...

rasa nak bagi KAKI jerk terus..tak nak offer2 lagi dah..selalunye kalau nak tibai orang tanya nak KAKI ke TANGAN...tapi mat bangla tu tak layak untuk dioffer..


jangan suka maki2 orang..takut nanti ko sakit sebab orang maki kau macam mana kau maki orang yang kau dah maki tu
‎"aku ingin jadi PEJUANG yang menjunjung tinggi KEMANUSIAAN dan penghormatan yang suci kepada AGAMA ku.."

1 comment:

FarzanaAhmad said...

yeah...always have those rooms....road to eternal happiness