Followers

Saturday, October 01, 2011

Tibalah masanya..

salam semua..
gila lama tak update blog..
sebab baru hari tu trial PMR..
minggu depan nak PMR so nak amik kesempatan ni...untuk update blog sat sebelum exam..

-
-
harri khamis hari tu...ada solat hajat..dekat masjid ubudiah..
mak ayah datang...suka sebab mak ayah doakan kejayaan anak dia yang sorang ni..
dan satu benda yang tak boleh lupa sampai sekarang...
nampak seorang "pakcik" ni berjubah serba putih..berkopiah putih n yang paling sweet sekali dia pakai jam besi..dekat sekolah selalunya dia pakai jam tali dan lengan jubah dia tu bersinsing (berlipat)
nampak dia..tergamam sungguh la..
dan ayat yang terkata dekat hati "subahanAllah...handsomenya dia"
dia nampak sangat lain dari biasa..
sejuk mata memandang...sampai balik debak kat dada ni tak surut lagi..masya-Allah..
nampak ada ciri kepimpinan dalam diri dia..
samapi sekrang tak boleh lupa..
i like it..
nak tengok dia pakai macam tu lagi...sangat_______
-
okay..stop pasal "pakcik" berjubah..
lepas PMR dah rancang2 nak keluar..itu penting..
bukan selalu keluar..cadang nak jumpa anis..kawan nun jauh di nilai..
-
berdebar nak PMR..almaklumlah nak "berperang" dengan kertas...entah result berapa la nanti..tatau la..
doakan saya berjaya..insya-Allah...

okay stop sampai sini..nanti lepas PMR..kita jumpa lagi k..

2 comments:

FarzanaAhmad said...

sapa dy pokcik berjubah tuh?

rina said...

x pyh la tau..