Followers

Monday, December 19, 2011

Perjalanan yang memenatkan

salam semua..



hari Sabtu hari tu berjalan-jalan bersama keluarga..
dari KL - Melaka - Johor dan Johor - KL..pi Johor pun sebab hantar angah pi praktikal..
balik hari...pi Melaka sebab ambil barang dia yang ada lagi sikit dekata sana untuk dibawa pi Johor..

bertolak lepas Subuh..macam-macam ma masak..nugert, kentang, ayam masak merah, gulai tempoyak, nasi, and air sekali dengan puding batik..
sampai sana awal jgak la sebab orang yang dekat Johor sana kata cepatnya..(merangakap ehem ehem angah)..

lepas je hanatar angah pi rumah sewa dia sekali tengok tempat praktikal dia...kami pun berjalan0jalan..
beli tabung labu dengan cempedak..pi beli kerepek..sebab itu kedai tok saudara...macam jenis kerepek beli..tu je pun...

nak beli lain macam bazir je..lagi pun nak bukak sekolah dah...so kena jimat cermat..
sampai KL tepat kul 8.00 malam..sebab pa bawak kereta macam ber-racing..laju..turbo mari sebab jalan dekat Johor tu memang straight je..tak banyak selekoh..or simpang sana sini..

balik tu memang memenatkan..sakit pinggang sebab duk dalam kereta lama sangat..
tu je nak cerita..

salam..

A/P : "Khamis (22/12/2011) ni ambil result PMR..doakan saya dapat keputusan yang ok ye"

2 comments:

syaa sam said...

sayang,i miss you a lot! nak jumpa qas kat sekolah nanti :)

rina said...

miss u too..i will..